Pe cale amiabilă

Procesul de divorț poate fi un moment dificil și sensibil pentru cei implicați. Totuși, există situații în care soții ajung la un acord comun privind desfacerea căsătoriei, evitând astfel neînțelegerile și conflictele. 

În cazurile în care există consens asupra partajului de bunuri, întreținerii, educației și domiciliului copiilor minori comuni, sau asupra întreținerii unuia dintre soți, divorțul poate fi înregistrat într-un mod simplificat.

Este esențial ca ambele părți să fie de acord cu termenii și condițiile divorțului pentru a beneficia de această procedură simplificată.

După depunerea declarației, divorțul se înregistrează în prezența ambilor sau a unuia dintre soți, la expirarea termenului de o lună de la data depunerii declarației.

Un pas crucial în acest proces este autentificarea actului de divorț, care se realizează prin semnarea acestuia de către ambii soți și aplicarea sigiliului de către persoana responsabilă la înregistrarea divorțului.

Pe baza actului de divorț autentificat, pentru fiecare dintre foștii soți se eliberează certificatul de divorț, document esențial pentru confirmarea desfacerii căsătoriei.

Simplificarea procesului cu ajutorul specialiștilor de la emigrare.md

Dacă doriți să evitați barierele birocratice și să efectuați procedura de divorț în cel mai scurt timp posibil, vă recomandăm să vă adresați la juristii noștri specializați.

Echipa noastră poate oferi asistență și ghidare în procesul de divorț, asigurându-vă că totul se desfășoară în conformitate cu legislația în vigoare.

Indiferent de complexitatea situației, vă stăm la dispoziție cu experiența noastră în domeniul juridic pentru a vă facilita procesul de divorț. 

Contactați-ne pentru a obține asistență personalizată și pentru a vă asigura că trecerea prin această etapă dificilă se realizează cât mai ușor și rapid posibil.

Emigrare.md - Partenerul de încredere pentru proceduri juridice în Republica Moldova

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-phone icon-mail
close popup