Comandă un apelComandă un serviciu

Permis de ședere pentru voluntari în Moldova

Centrul multifuncțional de documente Emigrare.md oferă consultatii cu juriști calificați pentru obținerea permisului de ședere în Moldova. Acest articol va descrie în detaliu cum să obțineți permis de ședere pentru muncă voluntară în Moldova. 

Cum pot să devin voluntar?

Conform legii Republicii Moldova, voluntariatul reprezintă participarea în diferite activități sociale fără scopul de a primi beneficiu banesc. Voluntariatul se realizează în următoarele domenii: asistență umanitară, protecția drepturilor omului, cultură și artă, știință și educație, sport, protecția naturii și mai departe.

Cetăţenii străini care participă la activităţile de voluntariat organizate sunt voluntari.

Documente pentru permis de ședere pentru voluntari

Permisul de ședere pentru voluntari este temporar și se eliberează pe durata misiunii umanitare sau atât timp cât străinul participa în misiune. Pentru obține permis de ședere, este necesar să se prezinte un document care să confirme statutul de voluntar pe teritoriul Republicii Moldova. În plus, vor fi necesare următoarele documente:

  1. Pașaport, original și copia.

  2. Certificat care să dovedească faptul că aveți bani pentru a trăi, de exemplu, extras de cont bancar.

  3. Dovada de reședință.

  4. Certificat de cazier judiciar din țara natală.

  5. 4 Poze.

  6. Chitanța de plată taxe de stat.

Aveți întrebări? Contactați cu consultanții noștri. Emigrare oferă asistență în adunarea și pregătirea tuturor documentelor necesare pentru solicitarea permisului de ședere, cetățeniei moldovenești și cetățeniei Romana. Cu Emigrare orice problemă de migrare va fi rezolvată cât mai rapid și calitativ!

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-whatsapp icon-viber icon-mail icon-phone
Scroll up