Pentru ce aveți nevoie de un pasaport roman?

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă asistență completă și consultanță în întrebările legate de actele necesare, cât pentru obținerea, atât și pentru reinnoirea pasaportului romanesc.

Sunt 2 tipuri de pasapoarte la care puteți aplica: pasaport roman simplu electronic și pasaport roman temporar.

În cazul pașaportului simplu trebuie să țineți cont de informația care urmează:

!!! Documentul dat se eliberează de reprezentanții consulari ai României conform Legii nr. 248/2005 cu ulterioarele modificări și completări reglementate de Hotărârea Guvernului nr. 94/2006. Conform legislației, reprezentanții consulari preiau și transmit cererile aferente în țară, după care, în cazul confirmării, pașapoartele sunt înmânate titularilor. Prelucrarea cererilor are loc timp de 60 de zile lucrătoare. Aceasta este coordonată de Direcția Generală de Pașapoarte a MAI.

În cazul în care are loc respingerea cererii, motivul se documentează și se transmite solicitantului.

Există un șir de motive, care nu permit obținerea pașaportului român simplu. În cazul dat puteți opta pentru pasaport roman temporar. Mai jos puteți face cunoștință cu motivele date:

  • dacă planificați vizita unui stat, care se află în stare de conflict cu România;

  • în cazul când declarați că nu doriți un pașaport simplu;

  • dacă dețineți un pașaport simplu, dar acesta nu prevede viză în statul sau statele, unde planificați călătoria;

  • când aveți nevoie de o călătorie urgentă din motive de sănătate, familiale sau profesionale. În cazul dat este obligatoriu să prezentați acte de confirmare a motivului deplasării urgente;

  • în cazul când un minor are nevoie urgentă de deplasare în străinătate pentru studii, concursuri sau tratament, dar nu are timp pentru a primi acordul ambilor părinți;

  • pentru cetățenii români ale căror acte sunt expirate, dar e necesară continuarea călătoriei. În cazul dat, persoana în cauză trebuie să prezinte documente de confirmare a motivului necesității;

Pașaportul României oferă cetățenilor ei posibilitatea de a traversa legal toate punctele de trecere a frontierei. În alte țări acest document reprezintă garanția protecții și a susținerii din partea Ambasadelor României și a altor organe de state. Deci puteți obține:

  • pașaport – 2 ore (valabil 1 an);
  • pasaport roman – până la 14 zile (valabil 10 ani).

Pentru persoanele minore, noi vă vom ajuta să obțineți rapid pașaportul biometric, care va fi valabil 3 ani.

Acte necesare pentru obținerea unui pașaport românesc

  • Buletin romanesc de identitate;
  • Pașaportul actual;
  • Certificat de naștere/căsătorie/divorț;
  • Documentul de confirmare a cetățeniei române.

Lista de documente pentru obtinere pasaportului roman pentru copii minori, include în sine documentele cu privire la părinți și anume:

  • Buletin de identitate;
  • Pașaport;
  • Certificat de naștere;
  • Certificat de căsătorie/divorț;
  • Confirmarea cetățeniei române;
  • Declarația cu privire la faptul că ambii părinți sunt de acord cu eliberarea pașaportului român pentru copilul lor.

Dar de asemenea și documentele cu privire la copilul minor:

  • Certificat de naștere;
  • Pașaport.

Dumneavoastră trebuie să știți că:

  • Nu este obligatoriu să efectuați depunerea documentelor și ridicarea pașaportului personal.
  • Puteți înregistra procura pe o persoană, care se va ocupa de toate întrebările referitor la pașaport.
  • După ce ați obținut cetățenia română puteți să pregătiți documente pentru alocația pentru copii in România tot cu ajutorul specialiștilor noștri.

În cazul în care aveți întrebări privind cat e alocatia in Romania, ce acte sunt necesare pentru alocația pentru copii în România și ce prevede întreaga procedură, oricînd ne puteți apela, iar consultanții noștri vor fi întotdeauna bucuroși să vă răspundă la toate întrebările.

Reinnoirea pasaportului romanesc

Vrem să vă informăm că pe 11 aprilie 2018 Senatul României a emis legea cu privire la modificarea sau prelungirea documentelor. Din momentul dat, în loc de 5 ani, pașaportul va fi valabil timp de 10 ani pentru persoanele cu vârsta de după 25 de ani. Pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 12 și 25 de ani, acest termen este majorat de la 3 la 5 ani.

Peste 10 ani, la momentul expirării, persoana este obligată să-l prelungească prin achitarea taxei de stat. Reinnoirea pasaportului romanesc pentru cetățenii Moldovei este posibilă cât în România, atât și în orice alt stat cu misiune diplomatică românească. Însă pentru a efectua reînnoirea, fiecare solicitant trebuie să se adreseze ambasadei înainte de expirarea termenului de valabilitate a documentului.

La înregistrarea pașaportului în consulat, aveți posibilitatea de a îndeplini o cerere pentru a primi pașaportul la locul dv. de trai. Documentul îl veți primi timp de 30-40 de zile din momentul depunerii cererii.

Acte necesare pentru reinnoirea pasaportului romanesc

Rămâne de completat această informație cu lista de documente necesare pentru reînnoirea pașaportului românesc:

  • Pașaportul intern;
  • Pașaportul românesc, al cărui termen în curând va expira;
  • Certificatul de naștere;
  • Documentul cu privire la primirea cetățeniei române (pentru cetățenii RM);
  • Certificatul cu privire la păstrarea pașaportului curent expirat, îndeplinit la fața locului;
  • Taxa de stat achitată.

Dacă v-au mai rămas întrebări cu privire la pachetul necesar de documente pentru reinnoirea pasaportului romanesc in Chisinau, adresați-vă juriștilor centrului multifuncțional Emigrare.md.

 

Avantajele colaborării cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md

  • Legal și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale. Pregătiți pachet de documente complet pentru cetatenia romana și obțineți pasaport roman – pret la serviciile noastre sunt accesibile.
  • Însoţire -VIP. La toate etapele, cu dumneavoastră va fi juristul nostru - vorbitor nativ. Aceasta va diminua neînţelegerile la ambasadă.
  • Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.

Doriți să obțineți un pasaport românesc sau cetatenia romana rapid, făcând economie de timp și efort? Atunci adresați-vă specialiștilor din Emigrare.md, care vă vor oferi o consultație profesională.

Pasaport roman pret:

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-phone icon-mail
close popup