Certificat de căsătorie în Moldova
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă consultanță completă pentru colectarea pachetului de documente și suport în obținerea certificatului de căsătorie. Dacă doriți să concretizați de ce documente aveți nevoie anume dumneavoastră, luați legătura cu noi la numărul indicat pe site sau vizitați oficiul companiei noastre personal.
Rezultatul înregistrării căsătoriei în oficiile de Stare Civilă – certificatul de căsătorie. Acest document poate fi necesar în viitor, de exemplu, pentru obținerea cetățeniei române sau a permisului de ședere în România, Rusia și alte țări.
Cum obții certificatul de căsătorie?
Independent de modul în care se realizează înregistrarea căsătoriei (înscrierea simplă sau ceremonială la Starea Civilă), actele necesare pentru certificarea căsătoriei sunt următoarele:
- completarea cererii de tip formular;
- anexă la cerere;
- pașaport;
- certificat de naștere;
- certificat de celibat sau certificat de divorț.
Dumneavoastră trebuie să știți că:
Dacă unul din soți este cetățean străin, atunci toate documentele trebuie traduse în limba de stat al RM și legalizate notarial, inclusiv pașaportul, certificatul de naștere, certificatul de celibat. În anumite cazuri, Starea Civilă poate solicita documente suplimentare.
Adresându-vă la Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, dumneavoastră puteți fi siguri de rezultat: juriștii noștri cu experiență vor găsi ieșirea optimă din orice situație, chiar dacă aceasta pare a fi fără soluții la prima vedere. Vom oferi o consultație calificată și vă vom ajuta să colectați operativ dosarul complet de documente, indiferent de naționalitatea soților.
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.
Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.
Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.
Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:
- Atitudinea corectă și cinstită față de client
- Legalitate
- Operativitate
- Abordare individuală
- Soluționarea problemelor dificile
- Colaboratori înalt calificați
Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.