Obținerea certificatului de naștere moldovenesc
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă ajutor în obținerea certificatului de naștere în Moldova, pentru rezidenții țării și cetățenii străini.
După cum se cunoaște, certificatul de naștere reprezintă unicul document de confirmare a identității nou-născutului, din momentul nașterii și până la eliberarea pașaportului.
Cum primești certificatul de naștere?
Pentru copiii, care s-au născut în Chișinău, documentul poate fi primit în oficiul de Registru de care sunt atașați părinții, după locul de trai. Obținerea este strict reglementată de legislația RM. De exemplu, există un termen limită pentru depunerea declarației de naștere. Aceasta trebuie depusă obligatoriu de către unul din părinți. Însă, dacă din anumite motive părinții nu pot vizita personal Oficiul de Stare Civilă și depune cererea, poate fi scrisă procura pe o altă persoană, care va solicita și obține certificatul, acționând din numele părinților.
Ce documente sunt necesare:
- declarație de naștere;
- certificatul medical, de confirmare a nașterii copilului;
- procură pe juristul companiei noastre.
Există și situații dificile, de exemplu, când copilul a fost născut peste hotare, iar părinții doresc să-i ofere cetățenia Republicii Moldova. În această situație, în decurs de 3 zile este obligatoriu să declarați nașterea copilului în departamentul de protecție a sănătății, în cadrul unității instituției medicale sau în decurs de 10 zile, în Oficiul de Stare Civilă din localitate.
Adresându-vă la Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, dumneavoastră puteți fi siguri de rezultat: juriștii noștri cu experiență vor găsi ieșirea optimă din orice situație, chiar dacă aceasta pare a fi fără soluții la prima vedere. Dumneavoastră achitați exclusiv pentru serviciul, pe care îl primiți, într-un termen minim posibil.
Faceți un singur pas în întâmpinarea visului chiar azi și deschideți toate posibilitățile cetățeniei Republicii Moldova pentru copiii dumneavoastră, împreună cu companie Emigrare.md!
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.
Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.
Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.
Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:
- Atitudinea corectă și cinstită față de client
- Legalitate
- Operativitate
- Abordare individuală
- Soluționarea problemelor dificile
- Colaboratori înalt calificați
Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.