Obținerea certificatului de naștere moldovenesc

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă ajutor în obținerea certificatului de naștere în Moldova, pentru rezidenții țării și cetățenii străini.

După cum se cunoaște, certificatul de naștere reprezintă unicul document de confirmare a identității nou-născutului, din momentul nașterii și până la eliberarea pașaportului.

Cum primești certificatul de naștere?

Pentru copiii, care s-au născut în Chișinău, documentul poate fi primit în oficiul de Registru de care sunt atașați părinții, după locul de trai. Obținerea este strict reglementată de legislația RM. De exemplu, există un termen limită pentru depunerea declarației de naștere. Aceasta trebuie depusă obligatoriu de către unul din părinți. Însă, dacă din anumite motive părinții nu pot vizita personal Oficiul de Stare Civilă și depune cererea, poate fi scrisă procura pe o altă persoană, care va solicita și obține certificatul, acționând din numele părinților.

Ce documente sunt necesare:

  • declarație de naștere;
  • certificatul medical, de confirmare a nașterii copilului;
  • procură pe juristul companiei noastre.

Există și situații dificile, de exemplu, când copilul a fost născut peste hotare, iar părinții doresc să-i ofere cetățenia Republicii Moldova. În această situație, în decurs de 3 zile este obligatoriu să declarați nașterea copilului în departamentul de protecție a sănătății, în cadrul unității instituției medicale sau în decurs de 10 zile, în Oficiul de Stare Civilă din localitate.

Adresându-vă la Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, dumneavoastră puteți fi siguri de rezultat: juriștii noștri cu experiență vor găsi ieșirea optimă din orice situație, chiar dacă aceasta pare a fi fără soluții la prima vedere. Dumneavoastră achitați exclusiv pentru serviciul, pe care îl primiți, într-un termen minim posibil.

Faceți un singur pas în întâmpinarea visului chiar azi și deschideți toate posibilitățile cetățeniei Republicii Moldova pentru copiii dumneavoastră, împreună cu companie Emigrare.md!

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-phone icon-mail
close popup