Rectificarea actelor de stare civilă românești

Centrul multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă asistență completă, în cazul în care aveți nevoie de rectificarea actelor de stare civilă românești (certificatul de naștere, căsătorie, etc.) în capitala României sau în alte orașe.

Rectificarea reprezintă o procedură de aplicare a modificărilor în actele de stare civilă, în conformitate cu caracteristicile etice de scriere a numelor proprii a posesorilor documentelor.

Ce documente sunt necesare?

  • actul în care trebuie să introduceți modificări;
  • documentul, în baza căruia puteți introduce modificările;
  • buletin de identitate românesc;
  • pașaport național;
  • procură.

Dumneavoastră trebuie să știți că legislația română reglementează strict cazurile în care sunt posibile modificările în certificate, apărute în rezultatul: a) înregistrării/transcrierii în registrul de stare civilă în România b) eliberării actelor din Oficiul de Stare Civilă din alte țări, prin:

  • Comiterii erorilor de către autoritățile locale în alte țări, care au efectuat înregistrarea inițială a actului. În acest caz este indispensabil să furnizați documentul cu greșeli, pentru efectuarea corectărilor notificate.
  • Comiterii erorilor în etapa de traducere a certificatului. 
  • Comiterii erorilor din cauza ofițerului de stare civilă, care a realizat înregistrarea/transcrierea documentului în România.

Atrageți atenția:

  • Pentru a efectua modificări este necesar să vă adresați către aceeași primărie (în același oraș), unde a fost efectuată înregistrarea/transcrierea.
  • Procedura de rectificare după notificare poate ocupa până la 2 luni.
  • Dacă eroarea a fost comisă de către un ofițer de stare civilă, ea va fi rectificată în 10 zile.

Chiar dacă dumneavoastră vă aflați în afara Republicii Moldova, oricum puteți colabora cu echipa noastră. Pentru colaborare este necesar să înregistrați o procură pe compania noastră, adresându-vă la Consulatul RM. De asemenea, puteți face asta la notar, în țara dumneavoastră de reședință.

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-phone icon-mail
close popup