close popup

Aveți întrebări? Vom fi bucuroși să le răspundem prin canalele de comunicare convenabile pentru Dvs. Scrieți-ne și juriștii noștri vă vor consulta.

Obținerea certificatului de naștere/căsătorie în duplicat

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă asistență completă în întocmirea duplicatelor certificatelor de stare civilă, în primăriile din București și alte orașe. Împreună vom obține rapid certificatul de naștere și căsătorie în duplicat.

Înregistrarea acestor acte se realizează doar în România. Ele au aceeași valoare juridică ca și certificatele în original, eliberate de către Starea Civilă din țara de locuință. Duplicatele se întocmesc fără un termen de valabilitate limită, pentru utilizarea permanentă. Drept motiv pentru eliberarea duplicatelor documentelor poate servi deteriorarea, pierderea sau furarea originalelor.

Ce documente sunt necesare?

  • Copia certificatelor, duplicatelor pe care doriți să le primiți (dacă o aveți);
  • Copia documentului de confirmare a cetățeniei române;
  • Copia pașaportului;
  • Copia cărții de identitate românești;
  • Procura.

Avantajele colaborării cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md

  • Legal și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale.
  • Însoţire -VIP. La toate etapele, cu dumneavoastră va fi juristul nostru- vorbitor nativ. Aceasta va diminua neînţelegerile la ambasadă.
  • Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.

Atrageți atenția: dacă vă aflați în afara RM, oricum puteți beneficia de serviciile companiei noastre. Pentru asta este necesar să vă adresați Ambasadei RM și să înregistrați procura. De asemenea, puteți face asta la notarul tării în care locuiți.

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 17 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 17 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-telegram icon-phone icon-mail
close popup