Comandă un apelComandă un serviciu

Obținerea cetățeniei moldovenești în cadrul programului de repatriere

Centrul multifuncțional de documente Emigrare.md consiliază și oferă sprijin în obținerea cetățeniei moldovenești în cadrul programului de repatriere. Vă vom oferi asistență pentru toate aspectele legale și vă vom supraveghea pe tot parcursul procesului de obținere a cetățeniei.

Ce este repatrierea?

Repatrierea este întoarcerea în patrie, în special după o absență îndelungată, voită sau silită.
Cetățenia moldovenească, în cadrul acestui program, poate fi obținută de către străinii născuți pe teritoriul Moldovei, precum și de către urmașii acestora.
În a aplica pentru programul de repatriere, veți avea nevoie de următoarele documente în original și copie:

• formular de tip cerere;
• buletinul, cu notele relevante ale ofițerului de control al frontierei (data și ora trecerii frontierei de stat), o copie a declarației care confirmă o viză pe termen lung (pentru persoanele care sosesc pe baza unei vize);
• certificate legalizate de naștere, căsătorie, divorț (dacă există), traduse în limba de stat și legalizate de un notar sau de consulat;
• certificate de naștere, căsătorie, deces al părinților și bunicilor (pe aceeași linie), traduse în limba de stat și notariate;
• un document care confirmă disponibilitatea locului de reședință (certificat de la un notar; o copie a contractului de vânzare-cumpărare a locului de reședință);
• 2 fotografii în format 3x4;

Este necesar de luat în considerare un punct important: dreptul la repatriere se acordă prin Confirmarea Repatrierii, care este un document oficial. Prin acest document se eliberează permanent un drept de ședere, pe teritoriul Moldovei.
Perioada de examinare a cererii este de 30 de zile. La cererea solicitantului, această perioadă poate fi redusă la 5 zile prin plata unei sume stabilite.
Întoarceți-vă acasă cu Emigrare.md. Vă vom sfătui cu privire la toate întrebările posibile și subtilitățile legale.

Prețul serviciilor: 550 EURO + Taxa de stat
Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română, moldovenească și rusă.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română, Moldovei și Rusiei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
Scroll up