
Certificat de divorț în Moldova
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă ajutor operativ, dacă aveți nevoie să obțineți certificatul de divorț în cel mai scurt timp.
Desfacerea căsătoriei poate avea loc prin următoarele metode:
- Pe cale administrativă. Procedura se desfășoară la Starea Civilă, în baza cererii de divorț a soților, prin acord reciproc.
- Pe cale judiciară. Dacă intervin anumite dificultăți în procesul de divorț (soții nu se pot înțelege în privința partajului bunurilor, sunt copii minori și altele), atunci decizia finală de desfacere a căsătoriei este pronunțată de organul judecătoresc.
Cum obții certificatul de divorț?
Dacă dorința de a desface căsătoria este una comună, atunci dumneavoastră veți avea nevoie de următoarele documente:
- cererea de tip formular completată;
- pașaport;
- certificat de căsătorie;
- o confirmare prin care se atestă că soții nu au copii minori;
- confirmarea achitării taxelor de stat.
Dumneavoastră trebuie să știți că solicitarea de divorț se depune după locul de reședință sau la Oficiul de Stare Civilă, unde a fost înregistrat actul de căsătorie.
Dacă dumneavoastră nu vă puteți adresa după locul de reședință sau înregistra certificatul de divorț prin acord comun, Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md vă va oferi consultații juridice calificate și vă va ajuta să găsiți ieșire din cele mai complicate situații. Pentru a beneficia, luați legătură cu noi, la numărul de telefon indicat pe site sau vizitați oficiul companiei noastre personal.
Adresându-vă la Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, dumneavoastră puteți fi siguri de rezultat: juriștii noștri cu experiență vor găsi ieșirea optimă din orice situație, chiar dacă aceasta pare a fi fără soluții la prima vedere.
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.
Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.
Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.
Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:
- Atitudinea corectă și cinstită față de client
- Legalitate
- Operativitate
- Abordare individuală
- Soluționarea problemelor dificile
- Colaboratori înalt calificați
Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

