Comandă un apelComandă un serviciu

Ce este un buletin romanesc?

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă asistență completă și consultanță cu privire la obținerea buletinului românesc, la preț accesibil.

Buletin roman de identitate este un document care se oferă tuturor locuitorilor, care locuiesc pe teritoriul țării, începând cu vârsta de 14 ani. Organismul autorizat să emită astfel de certificate este Inspectoratul Național pentru Cărțile de Identitate din România. Documentul poate fi utilizat drept alternativă a pașaportului, dar și drept document legal pentru călătoria în toate țările UE.

Ce documente sunt necesare pentru a obtine buletin romanesc in Romania?

Dumneavoastră trebuie să știți că buletin roman de identitate termenul de valabilitate pentru persoanele care au atins vârsta de 25 de ani, presupune 10 ani.

Etapele dobândirii buletinului românesc de identitate

  1. Dobândirea cetățeniei

Înainte de a primi buletin romanesc, este necesar de înregistrat apartenența la cetățenia română. Aceasta poate fi efectuată prin două modalități: prin naturalizare și repatriere. Prima variantă este mai îndelungată și complicată, necesită respectarea a mai multor condiții. Pe de altă parte, repatrierea este mai simplă și posibilă, mai ales pentru cetățenii țărilor CSI. Pentru aceasta aveți nevoie să dovediți faptul de rudenie cu un membru al familiei, care locuia în România în perioada anilor '40. Ceea ce ține de pachetul necesar de documente, echipa de juriști Emigrare.md, mereu este gata să vă ofere sprijin profesional în toate etapele acestui proces. După colectarea și depunerea documentelor, precum și trecerea tuturor instanțelor necesare, dv veți primi un certificat, care servește drept dovadă a statutului dv de cetățean româ

  1. Depunerea cererii

În vederea depunerii cererii pentru buletin românesc trebuie să vă informați de următoarele date și anume, cererea poate fi depusă:

  • în țara solicitată și anume la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple;

  • la Secțiile Consulare în Republica Moldova. Cererea trebuie depusă direct la sediul Secției Consulare conform programării prealabile. Reprezentanții consulari preiau și transmit cererile în România.

Documentul vechi, dar încă valabil e returnat solicitantului și poate fi folosit până nu e gata actul nou. Excepție, în cazul dat, va fi schimbul numelui titularului.

Important!

  • Prezența personală este obligatorie, deoarece conform normelor legislative, este necesară fotografierea și preluarea amprentelor.

  • Pentru a primi buletin romanesc, obligatoriu este necesar CNP (codul numeric personal).

  1. Înregistrarea documentelor pentru buletin romanesc

Absolut fiecare proces juridic de acest gen nu este posibil fără colectarea documentelor necesare. Astfel, deja după confirmarea cetățeniei, va fi necesar de colectat acte, deja pentru buletinul de identitate în sine. Pentru ca acest proces să parcurgă rapid și fără erori, vă recomandăm să vă adresați centrului nostru multifuncțional de documente Emigrare.md. Vă vom ajuta să colectați și să depuneți pachetul necesar de acte pentru buletin romanesc, confortabil și în cel mai scurt timp.

  1. Primirea buletinului

Următorul pas după colectarea tuturor actelor românești, va avea loc depunerea cererii în instituția corespunzătoare pentru realizarea buletinului. După ce veți primi documentul, îl puteți verifica pe site-ul oficial prin intermediul introducerii codului CNP. Vrem să vă reamintim că împreună cu buletinul de identitate românesc, dv dobândiți și statutul de cetățean al Europei. Acest fapt vă garantează mult mai multe beneficii și posibilități. Cu Emigrare.md veți avea parte de condiții convenabile și veți primi buletinul de identitate în cel mai scurt timp posibil.

Atrageți atenția: buletin romanesc – documentul, care deschide perspective largi:

  • obținerea permisului de conducere român;
  • lucru legal în orice țară din Uniunea Europeană;
  • înregistrarea unei afaceri private în România;
  • înregistrarea automobilului personal;
  • primirea plăților și a alocațiilor pentru copii până la 18 ani;
  • studierea în universitățile UE în condiții mai avantajoase;
  • achiziționarea și înregistrarea imobilelor în România și în afara ei.

Dacă dumneavoastră încă nu ați colectat pachetul de documente pentru a obține cetățenia și buletin romanesc, vă propunem să o faceți chiar acum! Noi avem 11 ani de experiență în domeniul consultanței migraționale și o echipă compusă din cei mai buni juriști din Moldova, calificați corespunzător. Cu noi veți primi buletin roman ușor, rapid și sigur legal.

Dacă deja ați obținut buletin romanesc, vă recomandăm să vă informați în ce cazuri este nevoie eliberarea unui nou:

  • dacă a expirat termenul de valabilitate;

  • în cazul modificării numelui;

  • în cazul pierderii, furtului sau deteriorării documentului;

  • dacă fotografia nu corespunde cu imaginea reală a persoanei;

  • în cazul anulării documentului;

  • dacă are loc atribuirea unui nou CNP.

Avantajele de colaborare cu Emigrare.md în obținerea buletinului românesc

  • Legal și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale. Pregătiți pachet de documente complet pentru cetatenia romana și obțineți pasaport roman – pret la serviciile noastre sunt accesibile.
  • Însoţire -VIP. La toate etapele, cu dumneavoastră va fi juristul nostru - vorbitor nativ. Aceasta va diminua neînţelegerile la ambasadă.
  • Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.
Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-whatsappicon-vibericon-mailicon-phone
Scroll up