Acte necesare pentru obținerea cetațeniei române

Dacă dumneavoastră încă nu ați început să colectați pachetul de documente pentru obținerea cetățeniei române, vă propunem să faceți asta chiar acum! Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă un ajutor multilateral în pregătirea documentelor pentru primirea pașaportului român (buletin român). Noi avem 16 ani de experiență în domeniul consultanței migraționale și o echipă compusă din cei mai buni juriști, calificați corespunzător. 

ce acte sunt necesare pentru a obtine cetatenia romanaLegislația română reglementează strict categoriile de persoane, care au dreptul de a pretinde la redobândirea cetățeniei române, cu posibilitatea de a păstra cetățenia țării de domiciliu. Pentru a concretiza dacă dumneavoastră faceți parte din această categorie de cetățeni, adresați-vă companiei noastre, telefonând la numărul indicat pe site sau vizitând oficiul nostru personal.

Acte necesare în primul rând, pentru obținerea cetățeniei române:

  • Pașaportul dumneavoastră;
  • Originalele și copiile actelor de stare civilă;
  • Cazier judiciar din țara de domiciliu;
  • Procura pe numele juristului companiei.

În cazul în care anumite acte lipsesc, pentru restabilirea lor este necesar să oferiți datele de la Starea Civilă.

Lista completă de documente (originale și copii notariale) pentru cetățenia română

  • pașaportul;
  • buletinul.

Certificate:

  • de naștere;
  • de căsătorie/divorț;
  • de naștere/deces a părinților;
  • de căsătorie/divorț a părinților;
  • de naștere a bunicii și bunelului;
  • de căsătorie/divorț a bunicii și bunelului.

Declarații:

  • Originalul și copia legalizării notariale/consulare cu declarația prin care confirmați că anterior nu ați încercat să redobândiți cetățenia română;
  • Originalul și copia legalizării notariale/consulare a declarației dumneavoastră, cu privire la non-implicarea în evenimentele care provoacă dezordinea publică și pune în pericol securitatea națională;
  • Originalul și copia legalizării notariale/consulare a declarației pentru redobândirea cetățeniei române, unde declarați intenția de a păstra domiciliul în străinătate sau de a stabili domiciliul în România.

Condiții în obținerea cetățeniei române pentru locuitorii din Moldova și alte țări

Dumneavoastră trebuie să știți că:

  • cererea trebuie depusă personal sau prin reprezentant, în cazul în care acesta poate confirma transferul de responsabilitate;
  • cetățenii Republicii Moldova, a căror acte de stare civilă sunt de model vechi, au nevoie să solicite duplicatul lor;
  • cetățenii altor țări au nevoie să facă o traducere notarială a certificatelor, pe care le-au primit de la oficiile locale de Registru.

Avantajele colaborării cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md

  • Legal, rapid și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale.
  • Însoţire–VIP. La toate etapele, cu dumneavoastră va fi juristul nostru - vorbitor nativ. Aceasta va diminua neînţelegerile la ambasadă.
  • Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.

Atrageți atenția: dacă vă aflați în afara RM, oricum puteți beneficia de serviciile companiei noastre. Pentru asta este necesar să vă adresați Ambasadei RM și să înregistrați procura. De asemenea, puteți face asta la notarul tării în care locuiți.

Faceți un singur pas în întâmpinarea visului dumneavoastră chiar azi și deschideți noi posibilități pe care le puteți obține prin cetatenia romana, dobândită împreună cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare md! Cu noi veți primi cetațenia română (pașaport român, buletin român) și alte documente așa cum sunt permis de conducere si alocația pentru copii în România ușor, rapid și legal.

 

Întrebări Frecvente (FAQ) - Cetățenie Română

💡Cine poate aplica pentru cetățenia română?

Poate aplica orice persoană care poate dovedi că are rădăcini românești, adică părinți sau bunici născuți în România sau în fostele teritorii românești.

💡Ce documente sunt necesare pentru aplicarea la cetățenia română?

Documentele necesare includ: certificatul de naștere al solicitantului, certificatele de naștere și căsătorie ale părinților și bunicilor, dovada adresei și alte documente relevante care atestă originea română.

💡Cât timp durează procesul de obținere a cetățeniei române?

Durata procesului poate varia, dar în general, poate dura între 8 luni și 2 ani, în funcție de complexitatea cazului și de volumul de solicitări.

💡Este necesar să cunosc limba română pentru a obține cetățenia?

Da, cunoașterea limbii române este obligatorie și va fi verificată în timpul interviului la Autoritatea Națională pentru Cetățenie.

💡Trebuie să renunț la cetățenia actuală pentru a deveni cetățean român?

Nu, România permite dubla cetățenie, deci nu este necesar să renunțați la cetățenia actuală.

💡Unde trebuie să depun cererea pentru cetățenie română?

Cererea se depune la Autoritatea Națională pentru Cetățenie din România sau la consulatele românești din străinătate.

💡Pot obține cetățenia română dacă sunt căsătorit cu un cetățean român?

Da, căsătoria cu un cetățean român poate simplifica procesul, dar trebuie să respectați în continuare toate cerințele legale și procedurale.

💡Ce beneficii oferă cetățenia română?

Cetățenia română oferă dreptul de a locui, munci și studia în orice țară membră a Uniunii Europene, acces la sistemul de sănătate și educație din România, precum și dreptul de a vota în alegerile naționale și europene.

💡Care este taxa pentru procesarea cererii de cetățenie română?

Taxa poate varia, dar în general, este necesar să achitați o taxă de procesare la depunerea cererii. Este recomandat să verificați cu autoritățile competente pentru suma exactă.

💡Pot să aplic pentru cetățenie română dacă am antecedente penale?

Fiecare caz este evaluat individual. Antecedentele penale pot influența negativ șansele de obținere a cetățeniei, dar nu exclud automat posibilitatea de a aplica.

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-phone icon-mail
close popup