Comandă un apelComandă un serviciu
Comanda apel Comandă un apel

Pregătirera actelor necesare pentru cetatenia romana

Dacă dumneavoastră încă nu ați început să colectați pachetul de documente pentru obținerea cetățeniei române, vă propunem să faceți asta chiar acum! Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă un ajutor multilateral în pregătirea documentelor pentru primirea pașaportului român. Noi avem 11 ani de experiență în domeniul consultanței migraționale și o echipă compusă din cei mai buni juriști, calificați corespunzător. 

Legislația română reglementează strict categoriile de persoane, care au dreptul de a pretinde la redobândirea cetățeniei române, cu posibilitatea de a păstra cetățenia țării de domiciliu. Pentru a concretiza dacă dumneavoastră faceți parte din această categorie de cetățeni, adresați-vă companiei noastre, telefonând la numărul indicat pe site sau vizitând oficiul nostru personal.

Acte necesare în primul rând, pentru obținerea cetățeniei române:

  • Pașaportul dumneavoastră
  • Originalele și copiile actelor de stare civilă
  • Cazier judiciar din țara de domiciliu
  • Procura pe numele juristului companiei

În cazul în care anumite acte lipsesc, pentru restabilirea lor este necesar să oferiți datele de la Starea Civilă.

Lista completă de documente (originale și copii notariale) pentru cetatenia romana

Certificate:

  • de naștere;
  • de căsătorie/divorț;
  • de naștere/deces a părinților;
  • de căsătorie/divorț a părinților;
  • de naștere a bunicii și bunelului;
  • de căsătorie/divorț a bunicii și bunelului.

Declarații:

  • Originalul și copia legalizării notariale/consulare cu declarația prin care confirmați că anterior nu ați încercat să redobândiți cetățenia română;
  • Originalul și copia legalizării notariale/consulare a declarației dumneavoastră, cu privire la non-implicarea în evenimentele care provoacă dezordinea publică și pune în pericol securitatea națională.
  • Originalul și copia legalizării notariale/consulare a declarației pentru redobândirea cetățeniei române, unde declarați intenția de a păstra domiciliul în străinătate sau de a stabili domiciliul în România.

Dumneavoastră trebuie să știți că:

  • cererea trebuie depusă personal sau prin reprezentant, în cazul în care acesta poate confirma transferul de responsabilitate;
  • cetățenii Republicii Moldova, a căror acte de stare civilă sunt de model vechi, au nevoie să solicite duplicatul lor;
  • cetățenii altor țări au nevoie să facă o traducere notarială a certificatelor, pe care le-au primit de la oficiile locale de Registru.

Avantajele colaborării cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md

  • Legal și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale.
  • Însoţire–VIP. La toate etapele, cu dumneavoastră va fi juristul nostru - vorbitor nativ. Aceasta va diminua neînţelegerile la ambasadă.
  • Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.

Atrageți atenția: dacă vă aflați în afara RM, oricum puteți beneficia de serviciile companiei noastre. Pentru asta este necesar să vă adresați Ambasadei RM și să înregistrați procura. De asemenea, puteți face asta la notarul tării în care locuiți.

Faceți un singur pas în întâmpinarea visului dumneavoastră chiar azi și deschideți noi posibilități pe care le puteți obține prin cetatenia romana, dobândită împreună cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare md! Cu noi veți primi cetățenia română (pasaport roman, buletin roman) și alte documente așa cum sunt permis de conducere si alocatia pentru copii în România ușor, rapid și legal.

Prețul serviciilor: 1100 MDL
Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română, moldovenească și rusă.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română, Moldovei și Rusiei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
Scroll up