
Permis de ședere pe baza de căsătorie
Centrul multifuncțional de documente Emigrare.md oferă asistență migranților în obținerea permis de ședere în Republica Moldova, în special pe baza căsătoriei cu cetățean al Republica Moldova. Juriștii calificați vă vor ajuta să obțineți certificat de căsătorie și să adunați documentele necesare pentru solicitarea la permis de ședere prin reîntregirea familiei.
Ce înseamnă reîntregirea familiei?
Programul de reîntregire familiei înseamnă că o rudă apropiată, soț, părinte sau copil al unui cetățean RM, poate obține permis de ședere. În cazul înregistrării permis de ședere pe baza de căsătorie, actul se eliberează pentru un an cu posibilitate de prelungire. Un cetățean străin care a venit pentru reîntregirea familiei poate obține cetățenia Republicii Moldova după trei ani de locuire în țară.
Documente necesare pentru obținerea permis de ședere prin căsătorie
Pentru a solicita permis de ședere pe baza căsătoriei, cetățean străin trebuie să adune următoarele documente:
- Cerere permis de sedere reintregirea familiei.
- 4 poze 3x4
- Copii și originale pașaportului intern și pașaportul internațional.
- Document care dovedește reședința în Moldova.
- Asigurarea medicală.
- Certificat de cazier judiciar.
- Certificat de căsătorie.
- Certificate medicale care să confirme absența bolile periculoase.
- Chitanța de plată a taxe de stat.
Pentru a înregistra căsătorie cu cetățean al Republicii Moldova, cetățean străin trebuie să prezinta următoarele documente:
- Pașaportului intern
- Certificat de naștere.
- Certificat de stare civilă.
Toate documentele trebuie sa fie traduse în limba de stat.
Dacă aveți întrebări despre solicitarea la permis de ședere pe bază de căsătorie, vă rugăm să contactați cu specialiști Emigrare. Vă vom ajuta să adunati toate documentele necesare și să solicitați un permis de ședere cât mai curând posibil.
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 17 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.
Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.
Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.
Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:
- Atitudinea corectă și cinstită față de client
- Legalitate
- Operativitate
- Abordare individuală
- Soluționarea problemelor dificile
- Colaboratori înalt calificați
Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.


Aveți întrebări? Vom fi bucuroși să le răspundem prin canalele de comunicare convenabile pentru Dvs. Scrieți-ne și juriștii noștri vă vor consulta.