Comandă un apelComandă un serviciu

Permis de ședere pe baza de căsătorie

Centrul multifuncțional de documente Emigrare.md oferă asistență migranților în obținerea permis de ședere în Republica Moldova, în special pe baza căsătoriei cu cetățean al Republica Moldova. Juriștii calificați vă vor ajuta să obțineți certificat de căsătorie și să adunați documentele necesare pentru solicitarea la permis de ședere prin reîntregirea familiei.

Ce înseamnă reîntregirea familiei?

Programul de reîntregire familiei înseamnă că o rudă apropiată, soț, părinte sau copil al unui cetățean RM, poate obține permis de ședere. În cazul înregistrării permis de ședere pe baza de căsătorie, actul se eliberează pentru un an cu posibilitate de prelungire. Un cetățean străin care a venit pentru reîntregirea familiei poate obține cetățenia Republicii Moldova după trei ani de locuire în țară.

Documente necesare pentru obținerea permis de ședere prin căsătorie

Pentru a solicita permis de ședere pe baza căsătoriei, cetățean străin trebuie să adune următoarele documente:

  1. Cerere permis de sedere reintregirea familiei.

  2. 4 poze 3x4

  3. Copii și originale pașaportului intern și pașaportul internațional.

  4. Document care dovedește reședința în Moldova.

  5. Asigurarea medicală.

  6. Certificat de cazier judiciar.

  7. Certificat de căsătorie.

  8. Certificate medicale care să confirme absența bolile periculoase.

  9. Chitanța de plată a taxe de stat.

 

Pentru a înregistra căsătorie cu cetățean al Republicii Moldova, cetățean străin trebuie să prezinta următoarele documente:

  1. Pașaportului intern

  2. Certificat de naștere.

  3. Certificat de stare civilă.

Toate documentele trebuie sa fie traduse în limba de stat.

Dacă aveți întrebări despre solicitarea la permis de ședere pe bază de căsătorie, vă rugăm să contactați cu specialiști Emigrare. Vă vom ajuta să adunati toate documentele necesare și să solicitați un permis de ședere cât mai curând posibil.

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-whatsapp icon-viber icon-mail icon-phone
Scroll up