Comandă un apelComandă un serviciu
Comanda apel Comandă un apel

Viza de reședință în Chișinău, Moldova

La Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, dumneavoastră puteți obține consultații complexe cu privire la înregistrarea documentelor, care permit traiul temporar sau permanent pe teritoriul Republicii Moldova, dar și ajutor în obținerea lor.

Cetățenii altor țări, care au venit în Moldova în baza invitației, vizei sau a documentului care permite deplasarea peste hotarele RM fără viză, pot pretinde la viza de reședință și permisul de ședere temporar în Moldova și obținerea unui pașaport național în cazul, în care corespund anumitor criterii, determinate de Regulile țării. Analiza solicitărilor pentru permisul de ședere se efectuează în mod centralizat, pentru toți rezidenții și non-rezidenții țării.

Ce documente vor trebui pentru viza de reședință și permisul de ședere în Moldova?

  • pașaport internațional cu viză valabilă sau un document de circulație cu ștampila de trecere a frontierei RM;
  • declarație legalizată notarial de la persoanele, care sunt gata să ofere un loc de trai cetățeanului străin în imobilul care le aparține;
  • certificat de naștere/căsătorie (copii);
  • buletinul de identitate al țării de locuință.

Adresându-vă la Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md, dumneavoastră beneficiați de asistență juridică de calitate. Garantăm obținerea maximal rapidă a reședinței temporare/permanente în RM!

Faceți un singur par în întâmpinarea visului dumneavoastră chiar azi și descoperiți noi posibilități ale statutului de rezident în Republica Moldova, alături de companie Emigrare.md!

Prețul serviciilor: 5000 MDL
Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română, moldovenească și rusă.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română, Moldovei și Rusiei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Alla Belikova
Alla Belikova
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
Scroll up