Reîntregirea familiei
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă o consultanță migrațională complexă cu privire la obținerea permisului de ședere în România și de reîntregire a familiei. Cu noi Dvs. puțeți să obțineți și cetatenia romana, toate documente care confirmă cetatenia – pasaport roman (extern), buletin roman, și încă altele documenete și posibilități așa cum sunt permis de conducere românesc și/sau alocatia pentru copii in Romania.
Permisul de ședere în România poate fi obținut de către o persoană care are:
- permisiunea de a locui temporar pe teritoriul României, cu un termen de valabilitate de 1 an;
- card albastru UE;
- statut de refugiat;
- documentul care confirmă căsătoria cu un cetățean al României, cu domiciliul stabilit pe teritoriul țării (pentru locuitorii Moldovei).
Ce documente sunt necesare?
- Buletin de identitate;
- Certificat de naștere;
- Certificatul de căsătorie transcris;
- Confirmarea resurselor financiare;
- Confirmarea deținerii unui spațiu de locuit pe teritoriul României;
- Asigurare socială;
- Declarația cu privire la faptul că soții vor locui împreună;
- Copia pașaportului persoanei, care depune cererea pentru reuniunea familiei.
Dumneavoastră trebuie să știți că pentru acceptarea cererii, solicitantul trebuie:
- să dețină un document care confirmă trecerea legală a frontierei cu România și șederea în țară;
- să nu facă parte din categoria de cetățeni, care au primit interzicere de intrare pe teritoriul României;
- să nu prezinte pericol pentru securitatea națională și societate, în general.
Avantajele colaborării cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md
- Legal și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale.
- Însoţire -VIP. La toate etapele, cu dumneavoastră va fi juristul nostru - vorbitor nativ. Aceasta va diminua neînţelegerile la ambasadă.
- Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.
Atrageți atenția: companie Emigrare.md oferă suport și cetățenilor, care locuiesc în afara Moldovei, în baza procurii. Procura poate fi înregistrată la Consulatul RM sau la notarul din țara de trai.
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.
Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.
Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.
Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:
- Atitudinea corectă și cinstită față de client
- Legalitate
- Operativitate
- Abordare individuală
- Soluționarea problemelor dificile
- Colaboratori înalt calificați
Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.