
Permis de sedere in Moldova
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă suport în procesul de obținere și prelungire a permisului de ședere în Moldova. Vă vom ajuta să alegeți temeiul optim în cazul dumneavoastră pentru șederea pe teritoriul RM, să colectați pachetul necesar de documente, dar de asemenea să primiți certificatul migrațional, în cel mai scurt timp.
Pot obține permisul de ședere în Republica Moldova cetățenii străini, care doresc să locuiască permanent în această țară, în condiții legale; să lucreze, învețe și să facă parte din societatea moldovenească, la același nivel cu cetățenii Moldovei.
Cum se obține permisul de ședere în Moldova?
Drept temei pentru înregistrarea permisului de ședere în Moldova poate servi:
- învățătura;
- angajarea legală;
- reîntregirea familiei;
- vizitarea unităților medicale;
- activitatea umanitară, religioasă și de binefacere;
- prezența cetățeanului se cere în interesele țării.
Dumneavoastră trebuie să știți că:
- Permisul de ședere se eliberează cu un termen de la 1 până la 5 ani, cu posibilitatea de prelungire. Perioada de valabilitate a certificatului migrațional depinde particular de situație și temeiul obținerii.
- Principalele documente pentru solicitarea atribuirii permisului din Moldova includ originalele și copiile următoarelor documente: cererea de tip formular, buletinul de identitate, pașaportul, motivele pentru oferirea permisului de ședere, confirmarea grupei sangvine, cazierul juridic din țara de proveniență, asigurarea valabilă în RM pentru nu mai puțin de 3 luni, 4 fotografii 3x4 cm. Oferirea unor documente suplimentare, de exemplu a certificatului de căsătorie/divorț, care confirmă dispunerea de un spațiu de locuit, mijloace financiare pentru existență și altele, depind de temeiul, conformul căruia cetățeanul pretinde la permisul de ședere în Republica Moldova.
Dacă v-au rămas întrebări despre cum puteți obține permisul de ședere în RM, adresați-vă specialiștilor Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md, la numerele de telefon indicate pe site.
Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 15 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.
Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.
Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.
Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:
- Atitudinea corectă și cinstită față de client
- Legalitate
- Operativitate
- Abordare individuală
- Soluționarea problemelor dificile
- Colaboratori înalt calificați
Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

