Permis de ședere în Republica Moldova

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă suport în procesul de obținere și prelungire a permisului de ședere în Moldova. Vă vom ajuta să alegeți temeiul optim în cazul dumneavoastră pentru șederea pe teritoriul RM, să colectați pachetul necesar de documente, dar de asemenea să primiți certificatul migrațional, în cel mai scurt timp.

Pot obține permisul de ședere în Republica Moldova cetățenii străini, care doresc să locuiască permanent în această țară, în condiții legale; să lucreze, învețe și să facă parte din societatea moldovenească, la același nivel cu cetățenii Moldovei.

Cum se obține permisul de ședere în Moldova?

Drept temei pentru înregistrarea permisului de ședere în Moldova poate servi:

  • învățătura;
  • angajarea legală;
  • reîntregirea familiei;
  • vizitarea unităților medicale;
  • activitatea umanitară, religioasă și de binefacere;
  • prezența cetățeanului se cere în interesele țării.

Dumneavoastră trebuie să știți că:

  • Permisul de ședere se eliberează cu un termen de la 1 până la 5 ani, cu posibilitatea de prelungire. Perioada de valabilitate a certificatului migrațional depinde particular de situație și temeiul obținerii.
  • Principalele documente pentru solicitarea atribuirii permisului din Moldova includ originalele și copiile următoarelor documente: cererea de tip formular, buletinul de identitate, pașaportul, motivele pentru oferirea permisului de ședere, confirmarea grupei sangvine, cazierul juridic din țara de proveniență, asigurarea valabilă în RM pentru nu mai puțin de 3 luni, 4 fotografii 3x4 cm. Oferirea unor documente suplimentare, de exemplu a certificatului de căsătorie/divorț, care confirmă dispunerea de un spațiu de locuit, mijloace financiare pentru existență și altele, depind de temeiul, conformul căruia cetățeanul pretinde la permisul de ședere în Republica Moldova.

Dacă v-au rămas întrebări despre cum puteți obține permisul de ședere în RM, adresați-vă specialiștilor Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md, la numerele de telefon indicate pe site.

Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 16 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română si moldovenească.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română si Moldovei.

Cum noi lucrăm
01
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
02
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României sau Moldovei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
03
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
04
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
05
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
06
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României sau Moldovei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este mai mult de 15 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României sau Moldovei de la consultanţii noştri".
Ochinciuc Iuliana
Ochinciuc Iuliana
Director executiv
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la probleme birocratice. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
icon-viber icon-whatsapp icon-phone icon-mail
close popup