Comandă un apelComandă un serviciu
Comanda apel Comandă un apel

Viza pentru Republica Moldova

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md oferă tuturor doritorilor suport în obținerea vizei pentru Republica Moldova. Întocmirea documentului durează până la 10 zile. Puteți obține toate informațiile necesare pentru acest serviciu, sunând la numărul de telefon indicat pe site sau vizitând oficiul nostru personal.

Ce fel de viză este necesară pentru intrarea în Moldova?

Legislația Republicii Moldova reglementează necesitatea de deținere a vizei pentru cetățenii majorității statelor, în momentul intrării, ieșirii și traversării țării în tranzit. În dependență de scopul vizitei în Moldova, mai multe tipuri de viză pot fi deschise:

  • A – viza de tranzit aeroportuar;
  • B – viza de tranzit;
  • C – viza de scurtă ședere;
  • D – viză de lungă ședere.

Viza de lungă ședere poate fi necesară persoanelor care doresc să obțină dreptul de ședere legală în Republica Moldova, cu scop de studii, angajare, obținere a permisului de ședere pentru reîntregirea familiei, realizarea unei activități umanitare, religioase sau de afaceri, trecerea unui tratament/reabilitării și altele.

Avantajele colaborării cu Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md

  • Legal și sigur. Dirijăm dosarul clientului în baza procurii notariale și acționăm exclusiv în baza condițiilor legale.
  • Abordare individuală. Analizăm detaliat problema clientului, căutăm soluția optimă și propunem condiții avantajoase pentru încheierea contractului cu privire la serviciile prestate.
  • Soluționarea problemelor de orice complexitate. Timp de 11 ani de activitate în domeniul migrării, noi am dat dovadă de profesionalism, demonstrând că pentru companie Emigrare.md nu există probleme fără soluții.
Prețul serviciilor: 3000 MDL
Consolidarea și dezvoltarea structurii

Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat acum 11 ani și propune ajutor calificat în pregătirea și depunerea documentelor pentru cetățenia română, moldovenească și rusă.

Noi cunoaștem că dificultatea de a trece anumite etape pentru obținerea pașaportului străin, deseori se soldează cu dezicere, ce aceea în acest timp de ani de experiență, echipa noastră de specialiști au formulat un sistem eficient și clar de colectare și depunere a documentelor, indiferent de locul de trai al clientului.

Juriștii noștri se iau de cazurile, în care alte companii populare refuză în ajutor. Pentru noi nu există sarcini irealizabile, de aceea în echipa Centrului Multifuncțional de Documente Emigrare.md lucrează juriști calificați în domeniul migrației, cu o experiență mare și capacitatea de a găsi soluții optime în situațiile dificile.

Sarcina organizației

Principiul de bază activității noastră – oferirea unui ajutor juridic calitativ, calificat și însoțirea persoanelor fizice, care au decis să obțină cetățenia străină! Avantajele colaborării cu echipa Emigrare.md:

  • Atitudinea corectă și cinstită față de client
  • Legalitate
  • Operativitate
  • Abordare individuală
  • Soluționarea problemelor dificile
  • Colaboratori înalt calificați

Având grijă de bunăstarea dumneavoastră, noi devenim mai buni: achiziționăm cunoștințe noi, experiență și îmbunătățim calificarea. Aflați de la consultanții noștri, cum puteți obține simplu cetățenia Română, Moldovei și Rusiei.

Cum noi lucrăm
1
etapă
Consultațiile. Cu clientul se realizează o întîlnire individuală sau online, pe parcursul căreia clarificăm de ce fel de suport are nevoie clientul. De exemplu, cetățenia cărei țări acesta dorește să o obțină.
2
etapă
Definirea documentelor, semnarea contractului. Pentru obținerea cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei există un anumit pachet necesar de documente, specific pentru fiecare stat. În aceasta etapă le determinăm și discutăm condițiile de colaborare cu clientul, încheiem contractul de prestare a serviciilor.
3
etapă
Restabilirea actelor lipsă. În baza procurii, obținem documentele necesare din arhive și oficiile de Stare Civilă, pentru a colecta pachetul complet. Participarea personală sau prezența clientului nu este obligatorie.
4
etapă
Pregătirea și verificarea dosarului. După pregătirea pachetului de documente, juriștii companiei îl verifică, excluzând greșelile și neclaritățile. În caz de necesitate, are loc traducerea documentelor, legalizarea notarială sau apostilarea.
5
etapă
Depunerea documentelor. Realizăm depunerea dosarului de obținere a cetățeniei străine în organele competente. Dacă va fi necesară prezența personală a clientului, el va fi însoțit de către un specialist companie Emigrare.md.
6
etapă
Obținerea cetățeniei străine. După parcurgerea etapelor de verificare și înregistrare a actelor, dumneavoastră obțineți un document de confirmare a cetățeniei României, Moldovei sau Rusiei.
Comentariile experților
Victor Ochinciuc
Victor Ochinciuc
Director general
"Compania Emigrare.md – aceasta este 11 ani de experienţă în domeniul migraţiei, jurişti competenţi, şi schema de asistenţă care funcţionează bine în obţinerea cetăţeniei străine. Serviciile noastre includ, de asemenea : consultaţii juridice, birou de traduceri, servicii de transport, reprezentarea intereselor în instanţe şi altele. Aflaţi, cum puteţi deveni cetăţean a României, Moldovei sau Rusiei de la consultanţii noştri".
Alla Belikova
Alla Belikova
Consultant expert pe întrebările privind emigrarea
"Pentru ajutor, la noi deseori apelează cetăţenii Moldovei, Ucrainei, Rusiei, şi ale alor ţări CSI. Fiecare are scopurile şi planurile sale. De-a lungul anilor, am învăţat să găsim cele mai bune soluţii la problemele clienţilor, indiferent de locaţia lor. Noi construim colaborarea în aşa mod, încît să minimizăm participarea clienţilor la problemele de hîrtie. Anume de aceasta, noi întotdeauna satisfacem nevoile tuturor care au nevoie de ajutor juridic".
Scroll up